“Intervjuu” on Sony Pictures'i komöödia, mis puhkenud küberrünnaku ja sellele järgnenud skandaali tõttu jäi suurtes kinodes näitamata. Filmil läheb aga piisavalt hästi tänu online-müügile ja rentimisele, mis aitab filmile kulutatud miljonid dollarid tasa teenida, vahendab Bloomberg.

- Kaader filmist "Intervjuu"
- Foto: Reuters
Enamus 36 miljoni dollari suurusest müügitulust on tulnud tänu online-müügile ja rendile. Stuudio jätab anonüümseks jäänud allika sõnul sellest endale 70-80%.
“Intervjuud” näidatakse ka rahvusvahelistes kinodes. Samuti plaanitakse välja lasta DVD,” sõnas ettevõtte tegevjuht Michael Lynton.
Tema sõnul ei ole online kättesaadavus tulevikumudel, vaid erand. Fännid, kes on vallutanud need üksikud kinod, mis otsustasid filmi näidata, kinnitas Lyntoni kindlustunnet praeguse kinomudeli suhtes, kus kõigepealt näidatakse filmi suurel ekraanil ning seejärel toodetakse plaadid kodus vaatamiseks.
“Kinod, kus filmi näidati, olid täiesti täis, hoolimata sellest, et inimesed oleksid võinud filmi ka kodus vaadata,” sõnas Lynton.
Filmi vaatamise eest veebis pidi maksma 5,99 dollarit ning filmi ostmine läheb maksma 14,99 dollarit.
Analüütikute hinnangul läks filmi tootmine ja reklaamimine Sonyle maksma 80 miljonit dollarit.
Filmi näidati jõululaupäeval 331 kinos ning alates jaanuarist saab seda vaadata juba enam kui 580 kinos.
Google oli esimene firma, mis võimaldas filmi veebis vaatamist ja ostmist läbi oma Play poe.
“Google oli ainus, mis tundis, et nende turvalisuse tase on piisavalt hea, et filmi saaks turvaliselt osta ja rentida, kõik teised muretsesid võimalike küberrünakute pärast,” sõnas Lynton.