• OMX Baltic0,47%300,39
  • OMX Riga−0,03%888,78
  • OMX Tallinn0,34%2 065,56
  • OMX Vilnius0,31%1 207,37
  • S&P 5000,14%6 268,56
  • DOW 300,2%44 459,65
  • Nasdaq 0,27%20 640,33
  • FTSE 1000,64%8 998,06
  • Nikkei 225−0,28%39 459,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,09
  • OMX Baltic0,47%300,39
  • OMX Riga−0,03%888,78
  • OMX Tallinn0,34%2 065,56
  • OMX Vilnius0,31%1 207,37
  • S&P 5000,14%6 268,56
  • DOW 300,2%44 459,65
  • Nasdaq 0,27%20 640,33
  • FTSE 1000,64%8 998,06
  • Nikkei 225−0,28%39 459,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,09
  • 09.01.15, 21:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sony loodab “Intervjuuga” kulud tasa teenida

“Intervjuu” on Sony Pictures'i komöödia, mis puhkenud küberrünnaku ja sellele järgnenud skandaali tõttu jäi suurtes kinodes näitamata. Filmil läheb aga piisavalt hästi tänu online-müügile ja rentimisele, mis aitab filmile kulutatud miljonid dollarid tasa teenida, vahendab Bloomberg.
Kaader filmist "Intervjuu"
  • Kaader filmist "Intervjuu"
  • Foto: Reuters
Enamus 36 miljoni dollari suurusest müügitulust on tulnud tänu online-müügile ja rendile. Stuudio jätab anonüümseks jäänud allika sõnul sellest endale 70-80%.
“Intervjuud” näidatakse ka rahvusvahelistes kinodes. Samuti plaanitakse välja lasta DVD,” sõnas ettevõtte tegevjuht Michael Lynton.
Tema sõnul ei ole online kättesaadavus tulevikumudel, vaid erand. Fännid, kes on vallutanud need üksikud kinod, mis otsustasid filmi näidata, kinnitas Lyntoni kindlustunnet praeguse kinomudeli suhtes, kus kõigepealt näidatakse filmi suurel ekraanil ning seejärel toodetakse plaadid kodus vaatamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Kinod, kus filmi näidati, olid täiesti täis, hoolimata sellest, et inimesed oleksid võinud filmi ka kodus vaadata,” sõnas Lynton.
Filmi vaatamise eest veebis pidi maksma 5,99 dollarit ning filmi ostmine läheb maksma 14,99 dollarit.
Analüütikute hinnangul läks filmi tootmine ja reklaamimine Sonyle maksma 80 miljonit dollarit.
Filmi näidati jõululaupäeval 331 kinos ning alates jaanuarist saab seda vaadata juba enam kui 580 kinos.
Google oli esimene firma, mis võimaldas filmi veebis vaatamist ja ostmist läbi oma Play poe.
“Google oli ainus, mis tundis, et nende turvalisuse tase on piisavalt hea, et filmi saaks turvaliselt osta ja rentida, kõik teised muretsesid võimalike küberrünakute pärast,” sõnas Lynton.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 2 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele